-------DUYURULAR-------

15 YILDIR SÜRE GELİP YAPTIĞIM MUKABELELİ KURAN-I KERİM HATMİNİ 16 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA''KADİR GECESİ'' SAAT GECE 1 GİBİ BİTİRİP DUALANDIRDIM BU HATİM,DEN VASIL OLAN SEVABI MERHUM BABAM ŞEVKET ALIN VE DİĞER ÖLMÜŞLERİMİZİN RUHLARINA GÖNEDERİP SAATLERCE GÖZ YAŞI DÖKEREK DUA ETTİM.ALLAH YAPTIĞIMIZ BU HATİM-İ ŞERİFİ KATINDA KABUL EYLESİN.ALLAHUMME AMİN.

-------DUYURULAR-------


süper bir kart

bunu damı sen yaptın :) sen yapmışsan süper olmuş, bulmuşsanda bay bi aramışsın sanırım eline sağlık

2 Temmuz 2008 Çarşamba

Canım Nilüferim ''SENİ ÇOK ÖZLEDİM''

NİLÜFER SENİ ÇOK ÖZLEDİM

Gözyaşlarımın gizli sebebi benim
Bitsin artık şu sayısız günler derim
Hergün kavuşmamız için dua ederim
Seni çok özledim canım sevgilim
Sende gurbettesin bende gurbette
Elbet birgün kavuşuruz bizde
Düşüncelerim aklım hep sende
Seni çok özledim bitanem benim
Ne çok istedim şuan boynuna sarılmak
Boynuna sarılıp seni koklamak
Ellerini tutup hiç bırakmamak
Seni çok özledim sevdigim benim
Zamanım seni düşünmekle geçiyor
Okuldaki birkaç yaşanmışlıklarla avunuyorum
Hep uzakta oldugun aklıma geliyor
Seni çok özledim sevdalım benim
Sensizlik benim büyük derdim
Seni çok özledim canım sevgilim
İnan bana buna yemin ederim
Seni çok özledim sevgilim benim
Abone oldun rüyalarıma
Deliye dönerdim rüyalarda olmasa
Elbet birgün sarılacagım gerçekten kollarına
Seni çok özledim herşeyim benim
Seni düşünerek uyumaz nöbet tutarım
Gökyüzüne bakarak yıldızları sayarım
Bazen seni düşünerek oturup ağlarım
Seni çok özledim aşkım benim
Sanki hep seninleyim senle yaşıyorum
Seninle yatıp seninle kalkıyorum
Bunu hep bilki tek sevdigim
Ben seni inan çok seviyorum
Düşünme Ercan birgün başkasının olur diye
Bu gurbet ellerde sadece seni düşünürüm
Seni sevdikçe kendimi bulurum
Düşünsene bitanem ben seni nasıl unuturum ?
Sevdigim,bitanem,hayatım benim
Günden güne alevlenen tek ateşi kalbimin
Kim nederse desin ben yeminliyim

ÖMÜR BOYU
seninim canım sevdigim

Ercan...
(4 Ocak---14 Şubat 2000)
(41 Günde yazmışım)

0 yorum :

Yorum Gönder

''Nilüf-Er-Can'' Sitesi Sevgi Ve Dostluk Çizgisinde Arkadaşlık Ve Dostluk Sitesidir.Değerli Görüş Ve Yorumlarınızı Bekliyoruz

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

''Nilufercan'' Sitesinde Son Yorumlananlar

 
BU SİTE NİLÜFER ALIN VE ERCAN TARAFINDAN AÇILMIŞTIR VE KORUMA ALTINDADIR. NİLÜF-ER-CAN