-------DUYURULAR-------

15 YILDIR SÜRE GELİP YAPTIĞIM MUKABELELİ KURAN-I KERİM HATMİNİ 16 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA''KADİR GECESİ'' SAAT GECE 1 GİBİ BİTİRİP DUALANDIRDIM BU HATİM,DEN VASIL OLAN SEVABI MERHUM BABAM ŞEVKET ALIN VE DİĞER ÖLMÜŞLERİMİZİN RUHLARINA GÖNEDERİP SAATLERCE GÖZ YAŞI DÖKEREK DUA ETTİM.ALLAH YAPTIĞIMIZ BU HATİM-İ ŞERİFİ KATINDA KABUL EYLESİN.ALLAHUMME AMİN.

-------DUYURULAR-------


süper bir kart

bunu damı sen yaptın :) sen yapmışsan süper olmuş, bulmuşsanda bay bi aramışsın sanırım eline sağlık

21 Ağustos 2008 Perşembe

Kuran-ı Kerim (Al-i İmran Suresini) Okurken







Canım Nilüferim seninle telefonda dertleşirken (Yukarda Telefon Konuşmamızı video formatında aktarmasanı yaptım) 15 yıldır Kuran-ı Kerim Hatim ediyorum ve Kadir gecesi günü hatim-i dualandıracağımı yani bitireceğimi söylemiştim ve sende Kuran okumasını biliyormusun demiştin bende kendi çapımda okuyorum ve bi ara sitemize kısada olsa nasıl kuran okuduğumu yayınlarım demiştim işte kısada olsa Kuran okurken Al-i İmran süresinin sonlarını okurken sesimi kaydettim canım dinle bakalım beğenecekmisin :)) Bu hatim,i dualandırırken Rahmetli babalarımız ŞEVKET ALIN ve kendi babamın ruhlarına ALIN zürriyetinin gelmiş geçmiş ölmüşlerininde ruhlarına yollayacğım.Canım nilüferim önemli bir ayrıntı var kuran okurken izleyeceğin görüntüleri Kabe,den alıntı yaptım klip şeklinde olması için kendi sesimi ekledim görüntüyle birleştirdim kısacası okuyan Ercan yani benim :)) ama görüntüleri Mekke,den Kabe,den alıntı yaptım ve ortaya böyle bir şey çıktı umarım beğenmişsindir.

0 yorum :

Yorum Gönder

''Nilüf-Er-Can'' Sitesi Sevgi Ve Dostluk Çizgisinde Arkadaşlık Ve Dostluk Sitesidir.Değerli Görüş Ve Yorumlarınızı Bekliyoruz

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

''Nilufercan'' Sitesinde Son Yorumlananlar

 
BU SİTE NİLÜFER ALIN VE ERCAN TARAFINDAN AÇILMIŞTIR VE KORUMA ALTINDADIR. NİLÜF-ER-CAN