-------DUYURULAR-------

15 YILDIR SÜRE GELİP YAPTIĞIM MUKABELELİ KURAN-I KERİM HATMİNİ 16 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA''KADİR GECESİ'' SAAT GECE 1 GİBİ BİTİRİP DUALANDIRDIM BU HATİM,DEN VASIL OLAN SEVABI MERHUM BABAM ŞEVKET ALIN VE DİĞER ÖLMÜŞLERİMİZİN RUHLARINA GÖNEDERİP SAATLERCE GÖZ YAŞI DÖKEREK DUA ETTİM.ALLAH YAPTIĞIMIZ BU HATİM-İ ŞERİFİ KATINDA KABUL EYLESİN.ALLAHUMME AMİN.

-------DUYURULAR-------


süper bir kart

bunu damı sen yaptın :) sen yapmışsan süper olmuş, bulmuşsanda bay bi aramışsın sanırım eline sağlık

14 Ekim 2008 Salı

26 Eylül 2008 Kadir Gecesi'nde Babalarımız Ve Nilüfer'im İçin Yapılan Hatim Duası

26 Eylül 2008 Kadir Gecesi'nde Canım Nilüfer'im Ve Rahmetli Babalarımız İçin Yapılan Hatim Duası


Canım Nilüferim Kuran-ı Kerim Hatim,ini Kadir Gecesi dualandırdım o gece geç saatlerde yaptığım duada merhum babalarımız için ve Şevket Alın içinde dua edip kaldırdığım bu hatim'den hasıl olan sevabı merhum babalarımızın ruhlarınada göndermiştim ve ayrıca ve Alın zürriyetinin gelmiş ve geçmişleri içinde ve Canım Nilüferim senin içinde dua etmiştim.
Canım Nilüferim arapça ve türkçe olarak yaptığım bu hatim dua,sı yaklaşık 1 saat 20 dakika kadar sürdü bende açıkçası sitemizde uzun olur ve sende hepsini belki dinleyemezsin diye bu yaptığım hatim duası,nın hepsini yayınlamadım sadece babalarımızla ve seninle alakalı olan yerleri video,dan kestim ve kendi çapımda kısa metrajlı bir video klip yaptım umarım beğenirsin.Unutmaki bitanem bu sitede gördüğün her şey senin için ve yapılan her çalışma el emeği ve göz nuruyla yoğurulmuştur.Allah şahidki yeri geliyor saatlerce vakit harcıyorum yapılan tüm uğraşlar ve çalışmalar Nilüf-Er-Can sitemiz güzel olsun Canım Nilüferim sitemizi ziyaret ettiğinde beğenip mutlu olsun ve kendisini deliler gibi sevip çok değer veren candostu kader arkadaşını biraz daha çok sevip sayıp değer versin diyedir.



ALLAH KABUL EYLESİN...AMİN...

0 yorum :

Yorum Gönder

''Nilüf-Er-Can'' Sitesi Sevgi Ve Dostluk Çizgisinde Arkadaşlık Ve Dostluk Sitesidir.Değerli Görüş Ve Yorumlarınızı Bekliyoruz

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

''Nilufercan'' Sitesinde Son Yorumlananlar

 
BU SİTE NİLÜFER ALIN VE ERCAN TARAFINDAN AÇILMIŞTIR VE KORUMA ALTINDADIR. NİLÜF-ER-CAN