-------DUYURULAR-------

15 YILDIR SÜRE GELİP YAPTIĞIM MUKABELELİ KURAN-I KERİM HATMİNİ 16 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA''KADİR GECESİ'' SAAT GECE 1 GİBİ BİTİRİP DUALANDIRDIM BU HATİM,DEN VASIL OLAN SEVABI MERHUM BABAM ŞEVKET ALIN VE DİĞER ÖLMÜŞLERİMİZİN RUHLARINA GÖNEDERİP SAATLERCE GÖZ YAŞI DÖKEREK DUA ETTİM.ALLAH YAPTIĞIMIZ BU HATİM-İ ŞERİFİ KATINDA KABUL EYLESİN.ALLAHUMME AMİN.

-------DUYURULAR-------


süper bir kart

bunu damı sen yaptın :) sen yapmışsan süper olmuş, bulmuşsanda bay bi aramışsın sanırım eline sağlık

4 Aralık 2008 Perşembe

''Sarışın Mavi Gözlü Bir Kızdı Nilüfer'' Şiirim Ve Hazırladığım Özel Klip

''Sarışın Mavi Gözlü Bir Kızdı Nilüfer''
Şiirim Ve Hazırladığım Özel Klip


SARIŞIN MAVİ GÖZLÜ BİR KIZDI NİLÜFER ŞİİRİ

Okul yıllarımda aşık olduğum
Hep anılarımda yaşattığım
Bir türlü sevgimi anlatamadığım
Geçmişe özlem duyarak andığım
Sarışın mavi gözlü bir kızdı Nilüfer

Masmavi gözlerinin sıcaklığıyla
Koskoca bir buz dağını eriten
Gülümsediğinde bir fotoğraf misali
Zamanı donduran beni,benden alan
Sarışın mavi gözlü bir kızdı Nilüfer

Benden hep nefret edip sevmeyen
İlgisi asla bana olmayan
Bana bir selamı bile çok gören
Sarışın mavi gözlü bir kızdı Nilüfer

Dayanılmaz acılarla dolu kalbimde yer bulan
O yeri sonsuza kadar kaybetmeyecek
Ağladığımda beni teselli edecek
Sarışın mavi gözlü bir kızdı Nilüfer

Saçları güneş renginin aynısı mıydı ?
Gözleri denizin uzantısı mıydı ?
Hatırladığım gibi hala aynı mıydı ?
Sarışın mavi gözlü bir kız mıydı Nilüfer ?

Sadece rüyalarımda yer bulan
Bu dünyada ise bir daha asla göremeyeceğim
Benden ve sevgimden habersiz yaşayan
İşte bana bu satırları yazdıran
Sarışın mavi gözlü bir kızdı Nilüfer...
Ercan ...(4 Aralık 1999)

SARIŞIN MAVİ GÖZLÜ BİR KIZDI NİLÜFER KLİBİ

Canım nilüferim ''Sarışın Mavi Gözlü Bir Kızdı Nilüfer'' bu şiirimi ben 4 Aralık 1999,da yazmışım o zamanlar seninle böyle güzel bir dostluğa yelken açacağıma hiç ihtimal vermezdim KADER işte ALLAH yıllar sonra bizi birbirimize sevdirdi.Canım benim bu klibi senin için hazırladım yaklaşık 3 saatimi aldı çünkü klipde sürekli bir sorun meydana geldi 2-3 kere baştan yapmak zorunda kaldım umarım klibi beğenirsin,klipde alt yazı şeklinde okuyacağın mısaralarda bana ait ''Sarışın Mavi Gözlü Bir Kızdı Nilüfer'' şiir'imden alıntı yaptım izle bakalım beğenecekmisin yorumlarını bekliyorum :)) herşey senin için senin beni biraz daha çok sevip değer vermen içindir.

0 yorum :

Yorum Gönder

''Nilüf-Er-Can'' Sitesi Sevgi Ve Dostluk Çizgisinde Arkadaşlık Ve Dostluk Sitesidir.Değerli Görüş Ve Yorumlarınızı Bekliyoruz

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

''Nilufercan'' Sitesinde Son Yorumlananlar

 
BU SİTE NİLÜFER ALIN VE ERCAN TARAFINDAN AÇILMIŞTIR VE KORUMA ALTINDADIR. NİLÜF-ER-CAN