-------DUYURULAR-------

15 YILDIR SÜRE GELİP YAPTIĞIM MUKABELELİ KURAN-I KERİM HATMİNİ 16 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA''KADİR GECESİ'' SAAT GECE 1 GİBİ BİTİRİP DUALANDIRDIM BU HATİM,DEN VASIL OLAN SEVABI MERHUM BABAM ŞEVKET ALIN VE DİĞER ÖLMÜŞLERİMİZİN RUHLARINA GÖNEDERİP SAATLERCE GÖZ YAŞI DÖKEREK DUA ETTİM.ALLAH YAPTIĞIMIZ BU HATİM-İ ŞERİFİ KATINDA KABUL EYLESİN.ALLAHUMME AMİN.

-------DUYURULAR-------


süper bir kart

bunu damı sen yaptın :) sen yapmışsan süper olmuş, bulmuşsanda bay bi aramışsın sanırım eline sağlık

26 Ağustos 2009 Çarşamba

Canım Nilüferimin Ayaklarına Sarılıp,Okşayıp,Öperken 2.Bölüm

Canım Nilüferimin Ayaklarına Sarılıp,Okşayıp, Öperken



Canım Nilüferim hatırlıyormusun yıllardır kavgalarımızda tartışmlarımızda seni üzüp kırdığımda senden af diler ve şöyle derdim ''Şu anda yanında olsam ayaklarına kapanırdım'' yeterki beni affet bağışla Canım nilüferim diye ağlayıp senden af dilerdim hatırladınmı bitanem...Okul yıllarını dün gibi hatırlıyorum sana dair yaşadığım her şeyi giydiğin elbiselere konuştuğumuz şeylere kadar herşey aklımda şüphesiz bu Allah'ın bir dilemesi ve lütfu,dur.Canım nilüferim okul yıllarında giydiğin çizmeni bile hatırlıyorum çizmenin sağ kenarında tokası vardı çok güzel bir çizmeydi Canım Nilüferim,e ne kadar çok yakışıyor derdim mavi ve mor montların vardı bir tanede yağmurluğun vardı.



Canım Nilüferim bu sana anlatacağım olay gerçek ve 1995 yılının ağustos ayının son günleriydi sanki dün gibi hatırlıyorum ve beraber uygulama otelinde seninle nöbetimiz çakışmıştı ve o ilk gün bana çok yakındın benimle konuşup yanıma geliyordun sonraki günlerde bana sırtını çevirdin ve ilerleyen günlerde de hiç konuşmamıştın ve sdaha sonra sen oradaki erkeklerle konuşuyordun ben çay ocağındaydım ve o konuşmalara şahid oluyordum ve hangi gün olduğunu hatırlamıyorum ama erkeklerden biri senin elini tutup Nilüfer falına bakayımmı demişti ? Sende gülerek el falıma değil ayak falıma bak demiştin o çocuk ben el falına bakayım demişti.Canım nilüferim ben bu konuşmaları duyunca kahroluyordum ve çok üzülüyordum eve gidiyordum saatlerce ağlıyordum.Canım Nilüferim çocuk senin ayak falına bakmam demişti keşke demiştim ben o çocuğun yerinde olsaydım canım nilüferim bana deseydi ayaklarının falına baksam onlara dokunup,okşayıp,öpsem diye bu benim için bir ŞEREFTİR bir ONURDUR ve o gün kendi kendime söz verdim ''eğer bir gün nilüferim,e kavuşursam onun ayaklarını öpüp,okşayacağım ve ayaklarına sarılacağım''

Ve bitanem yıl 2009 aradan tam 14 yıl geçti ve Allah şükürler olsunki Allah benim bu dua,mı ve isteğimide 14 yıl sonra yerine getirdi canım nilüferim,le buluştum ve yıllars onra hem nilüferim,e hemde nilüferim,in ayaklarına kavuştum o anlar benim için artık ölümsüzleşti asla unutamam o anda çizmeni ben çıkardım çoraplarını ben çıkardım ve ayaklarını öpüp okşadım onları öptüm ve canım nilüferim,in ayakları o kadar güzellerdiki ayak parmaklarında oje vardı çok ama çok güzel kokuyolardı vakit dar olduğundan anca 2-3 dakika öpüp sevebildim ve nilüferim için aldığım çorapları ben giydirdim.Keşke vaktim olsaydıda Allah şahid günlerce hiç durmadan öpüp sevebilseydim.Canım nilüferim o kadar çok mutluydumki çünkü canım nilüferim beni kırmamıştı üstelik o anı ölümsüzleştirip kendi elleriyle beni video,ya çekmişti çok mutluydum ve gunlerce mutlulukdan sevinçden aldığım o güzel hediyeler ve yaşadıklarımı düşünüp bulutlarda uçuyordum.Canım nilüferim,inde mutlu olduğu gözlerinden belliydi nasıl mutlu olmasınki 16 yıldır kendisini deliler gibi sevip sayan ve inanılmaz değer veren Ercan ayaklarına kapanmıştı...


Bu arada Canım nilüferim,in vücudunun en hassas noktalarınıda o anlarda görmüştüm koltuk altları ve ayaklarının altları en duyarlı ve hassas yerleriydi oralara elimle dokunduğumda çok huylanıyordu ama hoşunada gidiyordu.Canım nilüferim bir dahaki buluşmamızda seni fazla huylandırmadan hoşuna gidecek ve haz alacağın şekilde en çok koltuk altlarını ve ayaklarının oralarını öpüp sevip okşayacağım :) tamamı bitanem anlaştıkmı ?




CANIM NİLÜFERİM'İN AYAKLARINI SEVİP,ÖPÜP,KOKLAYIP,YALADIĞIM VİDEONUN GÖRÜNTÜLERİ
BU VİDEO,YU NİLÜFER ALIN KENDİ ELLERİYLE BÜYÜK BİR ZEVKLE ÇEKMİŞTİR.

CANIM NİLÜFERİM BANA YAŞATTIĞIN BU GÜZEL DAKİKALARI ÖMRÜM BOYUNCA UNUTMAYACAĞIM VE SANA NE YAPSAM AZDIR SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM CANIM NİLÜFERİM HER ŞEY İÇİN ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.CANIM NİLÜFERİM İYİKİ VARSIN İYİKİ SENİ TANIMIŞIM İYİKİ CANDOSTUMSUN VE HERŞEYİMSİN CANIM NİLÜFERİM KISACASI İYİKİ VARSIN.

0 yorum :

Yorum Gönder

''Nilüf-Er-Can'' Sitesi Sevgi Ve Dostluk Çizgisinde Arkadaşlık Ve Dostluk Sitesidir.Değerli Görüş Ve Yorumlarınızı Bekliyoruz

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

''Nilufercan'' Sitesinde Son Yorumlananlar

 
BU SİTE NİLÜFER ALIN VE ERCAN TARAFINDAN AÇILMIŞTIR VE KORUMA ALTINDADIR. NİLÜF-ER-CAN