-------DUYURULAR-------

15 YILDIR SÜRE GELİP YAPTIĞIM MUKABELELİ KURAN-I KERİM HATMİNİ 16 EYLÜL 2009 ÇARŞAMBA''KADİR GECESİ'' SAAT GECE 1 GİBİ BİTİRİP DUALANDIRDIM BU HATİM,DEN VASIL OLAN SEVABI MERHUM BABAM ŞEVKET ALIN VE DİĞER ÖLMÜŞLERİMİZİN RUHLARINA GÖNEDERİP SAATLERCE GÖZ YAŞI DÖKEREK DUA ETTİM.ALLAH YAPTIĞIMIZ BU HATİM-İ ŞERİFİ KATINDA KABUL EYLESİN.ALLAHUMME AMİN.

-------DUYURULAR-------


süper bir kart

bunu damı sen yaptın :) sen yapmışsan süper olmuş, bulmuşsanda bay bi aramışsın sanırım eline sağlık

1 Temmuz 2008 Salı

AŞK DEĞİL SEVGİ DEĞİL BAŞKA BİR ŞEY


SENSİZLİĞE YENİK DÜŞÜYORUM

Ve şimdi biliyorum sensizliğin olduğu yerdeyim benimki sadece saçma bir umuttu kurtuluş için ama senden uzaklaştığım her adım beni dahada çok sana bağladı şimdi sana o kadar uzağımki elimi uzattığımda düşüyorum ayağa kalkmak için sendelediğimde akan gözyaşlarımda seni görüyorum ve sensizliğime yenik düşüyorum senden uzakta her geçen saniye biraz daha ölüyorum

Ercan...(2 Kasım 1996)


Betül Demir 2007 Klip ''Başka Bir Şey Bu''



NİLÜFER SEVDİĞİMSİN

Üstüme geliyor her şey,her şey kötüye gidiyor
Her şey bana ters,her şey yanlış geliyor
En yakınlarım bile bana düşman geliyor
Şu gönlüm çığrından çıktı;isyan ediyor
Boş geliyor her şey,boş ve önemsiz,
Değmezmiş gibi geliyor yaşamayı bu hayatı
Öyle güçsüzüm ki isyanlarım hep içimde saklı
Kimse bilmez ne çektiğimi,onlar hep bende saklı
Şu her geçen gün kötüye giden hayatımın
En güzel yanı Nilüfer,dir
Şu kapkaranlık günlerimin
En parlak ışığı Nilüfer,dir
Şu bomboş geçen ömrümün
En dolu geçen anları Nilüfer,dir
En güçsüz hissettiğim anlarda bile
İsmini söyleyerek moral buluyorum

'NİLÜFER' 'NİLÜFER' 'NİLÜFER'
Bana güç veren SEVDAMSIN
NİLÜFER SEVDİĞİMSİN SEN...


Ercan...(3---12 Aralık 1997) (9 Günde yazmışım)



Aşkın Nur Yengi 1993 Klip ''Başka Bir Şey Bu''


0 yorum :

Yorum Gönder

''Nilüf-Er-Can'' Sitesi Sevgi Ve Dostluk Çizgisinde Arkadaşlık Ve Dostluk Sitesidir.Değerli Görüş Ve Yorumlarınızı Bekliyoruz

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

''Nilufercan'' Sitesinde Son Yorumlananlar

 
BU SİTE NİLÜFER ALIN VE ERCAN TARAFINDAN AÇILMIŞTIR VE KORUMA ALTINDADIR. NİLÜF-ER-CAN